Thursday, July 16, 2009

manchester united vs msia team???nk tgk...hummmmmmmmmmm

nila jsey ksygnku yg dh diterbalikkn...bought in uk tau.....hehe

actly...aku dh tau mnde nie lme dh..tp xtau npe.....aku asyk trgt je 2 3 hri nie..trgt ape??trgt nk g kl...bukit jalil..nk tgk pmain2 ksygnku spt Wayne rooney, berbatoz...owen...dan teammate dowg main...dhla live...

game stat kul 5..aku...kmis(esok) dh kne blik utp..coz ade prog ngn rkn muda...sbtu??hum..ade prog.shari bsma ngn dak2 skola men seri iskndr......hbs agk2 kol 5...cne nk rush g kl???hum....nk naik tren?/xsmpt..mau dkt 3 jm..ala...nk tgk...sbb aku leh dpt tket murah(smpi rm50,normal 58)......hum...mbe aku(mcm adik la) kt kl leh tlg dptkn...aku dh tnyer kt mastura...kbtln die pon nk g kl(nilai) umh kakak die..then ahd bwu blik utp...

tp...ble lme2 dh plan....hum...cm xjd plak..cdaynyer...pluang bkn dtg slalu...ntah2 lg 10thn bru dowg dtg...nk g uk??hum..mmg impian aku..nk wt degree kt sne dh xtcpai..(master hpfly).....nk g old trafford...hum.......bru je dpt jsey mu(season lpas,bought in uk).....igt klau g..leh r pkai.....ala...xksmpaian la plk...sbb kkangan msa...(n kwgn 2 satu hal plak)...haih......

xpela khai...mgkn de hkmhnyer.....smoga impian nk tgk my fav die hard team nie live akn jd knyataan......hummmmmmmmmmmmmmmm

No comments:

Post a Comment