Saturday, June 26, 2010

keinginanku......oh yeah!!!hmpir jadi kenyataan???







tengok gmbr2 ini mungkin korang dh leh agak

sesuatu...........................................



bile sebut pasal keinginan...pasti ramai antara kita yang akan syok sndiri....mmikirkan keinginan yang belum kita kecapi dalam hidup

ini....sama ada ia LONG TERM mahu SHORT TERM......

sebenarnya...sudah lama aku nak jadikan impian aku ni sat u kenyataan...tapi direct je r....asyik2 ade mslh.....plg ketara financial problemo laaaa...........adoi.......
impian short term aku adalah....nak install spoiler R3 kat saga blm ksygn aku tuuuuuu.....tapi...every time aku dh hmpir2...msti je ade problem...duit tak ckup la.........kene gune untuk tujuan lain dulu la.....adoi...pening aku....bile nk jd knyataan pon tah.....
biasela.....jiwa muda.....darah muda........sng tpengaruh.....mcm tue jgk aku......aku pon teringin nk tgk saga BLM aku tue mlalui satu proses revolusi yg ketara....R3 spoiler....new BODYKIT kew.....BUMPER MUGEN kew....sport rim CHROME kew.....FULLY SKIRTING kew..... kew.....sound system yg MNYEBABKAN aku mcm dok tgh2 konsert kew.....ekzos yg mgaum mcm harimau kew...... lebih kurang cam saga sebelah ini...hehe

MACAM2 lagi la....tapi bak kata org...UKR baju kat badan sndiri.......wat mse nie dan slm tmpoh masa bberapa thun nie...aku sedaR takkan mampu aku CAPAI sume2 tue......sebab...zaman skg...ADA RM..sume keje jalan...nak beli PULAU pon boleh...huhu Tapi aku sedar...aku tak mampu AKAN sume itu..........btol jgk kate mis ViDA aku....baik smpn duit untuk kwin...mse depan......lg pnting......TAPI....IMPIAN TETAP SUATU IMPIAN............................................................moga2 satu hri nnti tcapai jua......


INSYAALLAH..................








2 comments:

  1. aku bru je beli saga BLM color blueberry tea B Line. aku tgk kete org da modified kdg2 jeles giler ciot... xleh nk tgk org lebih skit... hahaha. aku bru je tuka spot rim kaler gold 15'. ntah lawa ke x hantam sajalah. jnji da pasang satu. ada lg dua lom psg. nk tggu psg spoiler n bodykid lak huhuhu. pepehal join blog aku www.arzonekakipancing.blogspot.com

    ReplyDelete