Friday, June 25, 2010

terima kasih PETRONAS!

HEHE...melihatkan pada tajuk itu...msti rmai trtanya2..npe...huhu...yela....terima kasih la..sbb petronas dh msukkan duit elaun bulan 7 untukku.....huhu...dgn duit buku nex sem lg tue....amboi2....hbsla....hbis ape??hbsla nnti boros..hhu..nsb baiklah aku baik..tak suke hbskan.....hehehe..(BAGET!!)

actually....bnyk financia problem yg mlnda diriku pda cuti sem ini....huk3...sedih.....mcm2 la aku nk wt...tp nk wt nce...tpksa dhulukan pda bnde yg penting....my mom msuk ICU pada 1/6/2010....n it so costly...huhuh...biasela....swasta....xpe...duit leh dicari...yg pnting nyawanya selamat...untuk mamaku....AZIZAH BINTI MAT CHA abg syg sgt pada mama!!!!!jg dri mama...smntara cuti nie...dont wory....abg sntiasa ade di sisimu....:)

DGn duit elaun bulan 7 nie...sbnya....bnyk prncgn yg aku dh plan...HAAA...awl2 lgi...aku dh nak asingkan rm250... untuk ape????itu yg kite tak tau 2................:)nnti aku BAGITAU ok??:)



haaa...GAMBAR ini adalah HINTNYE :)

No comments:

Post a Comment